Forretningsmuligheder: Succes og fiasko statistik samt mulig forebyggelse

Lad os se det i øjnene, forretningsmuligheder er temmelig hurtig og nem måde at starte en virksomhed. De er normalt “nøglefærdige” operationer, hvor en person, der køber ind i et program, enten online eller offline er forsynet med alle de nødvendige elementer for umiddelbart at være i forretning for sig selv. Business lejlighed programmer kan også være omkostningseffektiv, da mange vrimler, og er temmelig nemt at finde én inden for et begrænset budget.

De største udfordringer, når de vælger en virksomhed mulighed for programmet er følgende:

At vælge en, der passer til en iværksætter behov og færdigheder samt interesser.

At vælge en der betaler nok i provision på varer eller tjenester, der gør det lukrative nok til at slå en sund fortjeneste.

At vælge en ønsket og behov af kunder/klienter.

At vælge en, der ikke findes i en allerede glutted marked. Dette ville føre til alt for mange valg af andre udbydere og et ret begrænset marked for virksomhedsejeren.

De sørgelige kendsgerninger er at på grund af den nemme start op, og den temmelig hurtig “fix”, som forretningsmuligheder præsentere for potentielle iværksættere, business mulighed for medlemmer kan hurtigt indtaste en virksomhed og lige så hurtigt efterlader det. Omsætning kan være et problem. Da lille initialinvesteringer er påkrævet, mange medlemmer “hoppe i” en forretningsmulighed på forgodtbefindende, og finde hurtigt at drive en virksomhed er en hele dælen af en masse arbejde!

Årsagen til den manglende sats er også kan henføres til visse Livssyn og krav, som mange virksomheder mulighed for “snedkere” undlader at overveje når du forbinder:

Er forretningsmuligheden andet end tomme løfter, det gamle ordsprog om “for godt til at være sandt”? Desværre, disse typer af tilbud køre grasserende, både online og offline.

Er forretningsmuligheden catering til en døende marked? Markeder kan svinge, så tiden omhu er nødvendig. Forskning i markeder, lige som med enhver anden virksomhed er altafgørende.

Er business mulighed for opløsningsmidler? Tale med andre medlemmer, og forske. Blive opmærksom på eventuelle problemer i betalinger/indtægter, før du tilmelder dig.

Er forretningsmuligheden fleksibel? Begrænser Biz Op medlemmer i deres reklame metoder, eller er de ufleksible og “Fjern” i deres tilgang til medlemmers bekymringer/problemer.

Er forretningsmuligheden levedygtigt? Levedygtighed bør være økonomisk såvel som personlige. Med andre ord har Biz Op en stor finansiel track record og det opfylde behovene i “du” personligt, så langt som personlige tilfredshed og tilgange til salg og marketing?

Forretningsmulighed arbejder inden for rammerne af føderale, statslige og lokale love? Afhængig af hvor medlem bor, kan disse love variere meget!

De reelle statistiske oplysninger om svigt af små virksomheder, hvoraf mange er nu forretningsmuligheder og franchise, er veldokumenteret af USA ‘s Small Business Administration: www.sbaonline.sba.gov/. Business statistikker fra USA Department of Labor, rapport, der i 1994, antallet af virksomheder, der mislykkedes år blev opdelt i følgende kategorier:

Konkurser (en 15,4% stigning fra 1993).

Fejl (en 17% stigning fra 1993).

Afslutninger (. 3% stigning fra 1993).

Den Small Business Administration tilskriver disse fiaskoer og de skiftende højere procentsatser til, at der nu er flere små virksomheder i USA samlet, med en 49% stigning i antal siden 1982.

Den Small Business Administration står også specifikt at statistisk, kun en ud af syv kan betragtes som en sand “fiasko”, efterlader ubetalte forpligtelser i deres vågner. Andre simpelthen sælge eller lukke deres døre for en række andre årsager.

Da de fleste forretningsmuligheder, i hvert fald i første omgang åbne med mindre end 100 ansatte (mange er blot ejeren som eneejer og executor af alle business “pligter”), så de fleste Biz Ops er faktisk “små virksomheder” og som sådan alle de relevante manglende statistikker kan anvendes hertil. Hvad er virkelig overraskende og lidt “overvældende” er, at de fleste business fejl ikke er på grund af eksterne kræfter, men dem, som ejeren har fuldstændig kontrol over! Disse spørgsmål omfattede manglende markedsføring know-how, manglende journalføring, manglende ledelse kompetence, manglende finansielle forvaltning og andre business basics såsom kontrol medarbejdere og manglende evne til at søge ekstern bistand og rådgivning!

Den kloge virksomhedsejer, vil eller ej, der er involveret i en forretningsmulighed, forsøge at lære og gennemføre korrekte procedurer og undersøge passende metoder til drift i hele levetiden af en virksomhed.

Hvis dette sker, har ejer en Biz Op eller enhver lille virksomhedsejer, mindre af en chance for at blive “seneste fiasko statistik”!

© Vishal P. Rao. Alle rettigheder forbeholdes.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *