Dette er magt PR

Power public relations er dens evne til at ændre individuelle opfattelse, hvilket resulterer i ændrede adfærd, der fører direkte til din organisations succes.
Dens magt virkelig ligger i at gøre noget positivt om opførsel af en virksomhed, non-profit eller association manager vigtigt uden for publikum – adfærd, de fleste påvirke hans eller hendes operation.
Det er, hvordan ekstern interessent adfærd er lavet at bidrage til at nå ledelsesmæssige mål. Især når ledere overtale disse nøgle uden for folk til deres tankegang, derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper manager afdelingen, division eller datterselskab lykkes.
En grundlæggende pr blueprint ser sådan ud: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Så, to centrale budskaber udstråler fra, at grundlæggende forudsætning (1) din pr indsats skal indebære mere end særlige begivenheder, brochurer og pressemeddelelser, hvis du virkelig ønsker at få dine penge værd, og (2), den rigtige PR virkelig kan ændre individuelle perception og føre til ændret adfærd, at hjælper dig lykkes!
En lang række resultater kan flyde fra denne ledelsesmæssige tilgang til pr. Det kan generere opfølgende aktivitet som kunder at foretage gentagne køb; stærkere relationer med de uddannelsesmæssige, labor, finansielle og sundhedssektoren samfund; forbedrede relationer med statslige organer og lovgivende organer; udsigterne begynder at arbejde med dig, og selv kapital givere eller angive kilder ser din vej
Du kan endda se resultater som Fællesskabets tjeneste og sponsorering muligheder; nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; forbedret aktivist grupperelationer og udvidet feedbackkanaler; rebounds i showroom besøg; og medlemskab programmer på fremmarch, ikke at tale om nye thoughtleader og særlige begivenhed kontakter.
Fordi disse typer af resultater kan forventes fra sådan en slagfast blueprint, skal medarbejderne PR-agentur eller personale-være forpligtet til at du, som senior project manager, PR blueprint og dens gennemførelse, startende med target publikum perception overvågning .
Du er helt enig i at din vigtigste udenfor publikum virkelig skal opfatte dine aktiviteter, produkter eller tjenester i et positivt lys hvis du skal lykkes. Så være sikker på at dine PR-medarbejdere er helt ombord for hele indsatsen. Vær især forsigtig, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Anmeld PR blueprint i detaljer, især planen for overvågning og indsamling opfattelser af spørgende medlemmer af dine vigtigste uden for publikum. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Opfattelsen af overvågning faser af programmet kan naturligvis blive håndteret af professionel undersøgelse mennesker, hvis budgettet er der. Men du kan altid vælge at bruge din PR-folk, der er også indenfor den opfattelse og adfærd og kan forfølge det samme mål: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse, kan udmønte sig i sårende adfærd.
Lad os tale om pr mål. Du har brug for en, der omhandler de afvigelser, der dukkede op under din nøgle publikum perception overvågning. Efter al sandsynlighed, vil det formål at ordne den farlige misforståelse, eller rette den grove unøjagtigheder eller gøre noget ved det ondt rygte.
Selvfølgelig, nÃ¥r du angiver et mÃ¥l, du har brug for en strategi, der viser, hvordan du kommer derhen. Du har tre strategiske valg, nÃ¥r det kommer til hÃ¥ndtering af en opfattelse eller udtalelse udfordring: skabe opfattelse hvor der kan ingen være, ændre opfattelsen, eller styrke den. En dÃ¥rlig strategi pick vil smage ligesom ketchup pÃ¥ din pecan pie, sÃ¥ være sikker pÃ¥, den nye strategi passer godt med dine nye pr mÃ¥l. Du ønsker ikke Vælg “change” nÃ¥r fakta diktere en “styrke” strategi.
Her er nogle virkelig hårde arbejde for din PR hold, fordi de nu skal komme med nogle omhyggeligt målrettede, korrigerende sprog. Ord, der er overbevisende, overbevisende og troværdig og klar og saglig. Du skal gøre dette, hvis du skal rette en opfattelse af skiftende udtalelse mod dit synspunkt, fører til de ønskede adfærd.
Efter går over din besked til indvirkning og overtalelsesevne med din kommunikation specialister, arbejde med dem at vælge kommunikation taktik mest tilbøjelige til at bære dine ord opmærksom på din målgruppe. Du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Men sørg for at de taktik du vælge er kendt for at nå folk ligesom dit publikum.
Tager ingen chancer med de hævdvundne advarsel, at troværdigheden af en besked kan afhænge af, hvordan det er leveret, overveje at indføre det til mindre forsamlinger i stedet for at bruge højere profil taktik som pressemeddelelser eller talkshow optrædener. Når opkald til statusrapporter få højt nok, kan du reagere ved at vende tilbage til feltet med dine PR-folk for en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Brug af mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark-session, vil du nu være opmærksom på tegn at den dårlige nyheder opfattelse ændres i din retning.
Skulle tingene langsomt ned, kan du altid fremskynde sager ved hjælp af mere kommunikation taktik sammen med øget frekvenser.
På denne måde ansætter du den enestående magt public relations i bare den rigtige måde. Du ændre individuelle opfattelse, hvilket resulterer i ændrede adfærd, der fører direkte til din organisations succes.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1085 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *